پرش به محتوا

بحث:رقص عربی

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۰ سال پیش توسط Diako1971 در مبحث رقص شرقی
 ضعیف  ابتدایی  خرد  ارزیابی‌نشده کل
۲۶۸۱۵۳۱
ویکی‌پروژهٔ رقص  مقاله‌ها بر پایه کیفیت     خالی‌کردن حافظهٔ نهان

ذکر معیار

[ویرایش]

اگر ممكن است معیار حذف سریع این مقاله را ذكر كنید. متشكرم امين زرياب ۱۱:۰۴، ۲۸ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

معیار حذف سریع «صفحه خالی» بود. البته صفحه را خودم خالی کرده بودم که معیار آن هم گذشتن تاریخ الگوی {{بم}} بود. این الگو با استناد به «وپ:اثبات» مشارکت‌کنندگان مقاله را موظف می‌کند که تا تاریخی معین منابع‌شان را معرفی کنند. در صورتی که تا تاریخ معین شده منابع لازم تامین نشوند هر کسی (و چه بهتر که خود مشارکت‌کنندگان) می‌تواند مطالبی که تحث تاثیر قرار دارند را حذف کند.
در صورتی که شما منابعی معتبری برای مطالب این مقاله سراغ دارید می‌توانید الگوی {{حذف سریع}} را بردارید و در صفحه بحث ذکر کنید که در چند ساعت یا چند روز آینده منابع لازم را اضافه می‌کنید. سپهرنوش/بحث ۶ شهریور ۱۳۸۶ ۱۱:۱۹ (UTC)
من مقالهً انگلیسی را نگاهی انداختم دست کم بخش مربوط به این که به آن رقص بلدی می‌گویند درست بود و تصویری مربوط به مقاله هم در نوشتار بود. روش گذاشتن برچسب بی منبع 2 و سپس حذف سریع برای حذف مقالات کار جالبی نیست. با توجه به تاریخچهٔ مقاله حذف سریع را از مقاله حذف کردم. --سروش ☺گپ ۱۱:۲۷، ۲۸ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
بدون منبع ۲ را من نزده بودم. از چند ماه پیش روی آن بود. من فقط به اقدامات لازم بعد از گذشت تاریخ عمل کردم. سپهرنوش/بحث ۶ شهریور ۱۳۸۶ ۱۲:۱۱ (UTC)
آن زمان به این مسأله توجه کردم. در ضمن مقالهٔ معادل را در ویکی‌پدیاهای انگلیسی، عربی و فرانسوی هم بررسی مختصری کردم و وضعیت خوبی نداشتند که بتوانم درستی مطالب را در آن‌ها بررسی کنم. اصولاً این روش برچسب بی منبع 2 زدن به مقاله‌هایی که ویکی‌سازی شده‌اند، چندان مناسب و به سود ویکی‌پدیا نیست و گذاشتن همان برچسب مدرک در جاهایی که امکان دارد درست نباشند، هم به خواننده بی‌اعتباری مطالب را نشان می‌دهد و هم مطالب قبلی حذف نشده‌اند و اگر درست باشند دیگران درمی‌یابند که باید منبع‌دار شوند. در ضمن این گونه حذف مطالب نوعی زیر پا گذاشتن وپ:فحن است. اگر مطلبی بر خلاف مطالب نوشته‌شده دارید این کار را انجام دهید.--سروش ☺گپ ۱۲:۱۷، ۲۸ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

رقص شرقی

[ویرایش]

در تمام زبان‌های ویکی پدیا این رقص بصورت مترادف با رقص شرقی و رقص کمر بکار رفته حتی در زبان عربی بنا بر این جمله معرفی این رقص باید این مفهوم را برساند. شیوه‌ای که من اصلاح کردم مشابهه صفحه زبان عربی و کشورهای اسلامی بود. و با ویکی پدیا سازگارتر است. Maahmaah ‏۵ مهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۵:۳۴ (UTC)پاسخ

این که در ویکی‌های دیگر این رقص چه نامی دارد مهم نیست و قرار نیست نامی که در زبان‌های دیگر روی یک پدیده می‌گذارند ما بدون توجه به کاربرد آن در فارسی، همان نام در را ویکیپدیا بگذاریم. در ایران به این رقص، رقص عربی می‌گویند و هیچ نام دیگری جز این ندارد. بقیه پاسختان را در صفحهٔ بحث خودتان دادم.  دیاکو « بحث » ‏۵ مهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۴۳ (UTC)پاسخ